1. hét

Oké, eltelt az első hét és ideje összeszedni a tapasztalatokat.

Először is, a nemeszekfehérjeport alapelvet a második nap elvetettem, anélkül ugyanis elég nehéz a megfelelő összetételben bevinni a kalóriákat.

Másrészt, még a hét elején kicsit kiforratlan volt a koncepció, de mára kitaláltam, hogy is szeretném:

100 g fehérje
150 g CH
28 g zsír

(a 100 g fehérje az alap, ami úgy jön ki, hogy testtömeg x 2 g).

A héten még annyi történt, hogy meglátogatott a mikulás. Nem tudom, ki mennyire érzékeli ezt, én nagyon érzem magamon, hogy mi történik ilyenkor. Előtte levő este pl. sírok, indokolatlanul. Aztán meg érzem a petefészkem, és görcsöl a méhem. Na jó, ez nem tartozik ide, csak az, hogy elvileg ilyenkor akár 350 kalóriával megnő az alanyagcsere, én pedig szombaton tényleg borzalmasan éhes voltam egész nap. Akkor kicsit többet is ettem…

Az első héten azért én nem érzem azt az eufóriát, amiről Shape beszélt, én igenis tudnék többet enni, kívánom is, és nem robbanok ki az energiától. Az edzéseken is érzem, hogy hamar kifáradok és erőtlen vagyok. Persze ez lehet a hirtelen lecsökkent kalóriabeviteltől, azért hosszú távon remélem elmúlik.

Íme az első hét étrendje:

Képkivágás

Advertisements

0. nap

2014.03.04.
súly 52 kg
bicepsz 25 cm
mell alatt 73 cm
köldök felett 69 cm
köldök alatt 76 cm
medencecsontnál 85 cm
szeméremcsontnál 88 cm
comb 53 cm

Shapeshifter után szabadon

Először is, a blog címe és az én felhasználónevem kitalálása túl nagy falat volt, úgyhogy a Golymók mellett döntöttem.

Ezt az egész blogot azért hoztam létre, mert olvastam Shapeshifter blogját, és ő azt írta, hogy segített neki kitartani ez az egész netre írogatás. Szóval kipróbálom.

Nagy különbség azonban Shape és köztem, hogy én borzasztóan antiszociális vagyok. Nem igyekszem másoknak is segíteni lefogyni, nem ígérem, hogy válaszolok kommentekre – ha lesznek, én egyszerűen csak szeretném végre leadni azt a plusz pár kilót, ami a feszes testhez hiányzik. És talán segít, ha vezetek egy naplót róla.

Nem vagyok kövér, kezdjük ott. Vékony vagyok, mindig meghallgatom, ha valami testformálásba kezdenék, hogy minek neked, te így is csinos vagy. Nos, igen, így is elmegy, de én szeretnék olyan IGAZÁN feszes testet, lapos, izmos hasat, formás feneket és karokat. Hogy nap végén se kelljen behúzni a hasam feszülős pólóban. Hogy ne vágjon be a farmer.

Az alapszabályaim, amivel ebbe belekezdek:

1. Nem fogok koplalni. Nem bírom, ha éhes vagyok, muszáj ennem, szóval napi ötszöri étkezés.

2. Kevés időm van, úgyhogy trükközni kell a kajakészítéssel és a sport beillesztésével a napjaimba. Bár mozogni amúgy is szoktam, megpróbálom első körben az eddigi rutin folytatásával, ami gyakorlatilag heti 2-3-szor 30-45 perces kardio edzést plusz 15-20 perc súlyzós edzést tartalmaz. És ha jó idő lesz, biciklivel fogok járni dolgozni.

3. Nem fehérjeporozok.

Rólam és a céljaimról ennyit, a továbbiakban jöhetnek majd a számok és a képek.